Obiektywy do lustrzanek (Yongnuo, Carl Zeiss, Tokina)
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Superszerokokątna ogniskowa 21 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii architektury, wnętrz oraz krajobrazu. Maksymalny otwór przesłony f/2,8 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Superszerokokątna ogniskowa 21 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii architektury, wnętrz oraz krajobrazu. Maksymalny otwór przesłony f/2,8 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Szerokokątna ogniskowa 25 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii reportażowej, dokumentalnej, architektury i krajobrazowej. Maksymalny otwór przesłony f/1.4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie trzeba obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Szerokokątna ogniskowa 25 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii reportażowej, dokumentalnej, architektury i krajobrazowej. Maksymalny otwór przesłony f/1.4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie trzeba obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
Tokina AT-X 11-20 PRO DX F2.8 jest udoskonaloną wersją niezwykle popularnego i wielokrotnie nagradzanego za jakość oraz możliwości obiektywu AT-X 11-16 PRO DX II F2.8. Ten szerokokątny obiektyw typu zoom przeznaczony jest do aparatów z matrycą APS-C. Złożona konstrukcja optyczna (trzy soczewki asferyczne, trzy soczewki SD o bardzo niskim współczynniku dyspersji) zapewnia wysokiej jakości obraz. Obiektyw pomimo zaawansowanych parametrów i solidności budowy zachowuje kompaktowe gabaryty.
Jasny obiektyw szerokokątny typu zoom sprawdzi się znakomicie w różnorodnych zastosowaniach. Dzięki zakresowi ogniskowych od 14 do 20 mm może być stosowany w fotografii wnętrz, architektury, czy krajobrazów. Minimalna przysłona na poziomie f/2.0 ułatwi fotografowanie przy słabym świetle.
Obiektyw szerokokątny przeznaczony dla użytkowników lustrzanek pełnoklatkowych. Wyposażony został w szybki i cichy układ AF.
Obiektyw szerokokątny przeznaczony dla użytkowników lustrzanek pełnoklatkowych. Wyposażony został w szybki i cichy układ AF.
Szerokokątny zoom do aparatów z matrycą APS-C, który zapewnia kąty widzenia odpowiadające ogniskowym 18-32 mm dla formatu pełnoklatkowego. Zaawansowana konstrukcja optyczna z elementami specjalnymi zapewnia skuteczne eliminowanie zniekształceń. Powłoka ułatwiająca wycieranie i czyszczenie przedniej soczewki gwarantuje zawsze świetna jakość obrazów.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.